Website laten maken of zelf doen?
Als ondernemer sta je voor de keuze: laat ik een website maken door een professional, of bouw ik deze zelf?
Kosten website laten maken
Wat zijn de kosten voor het laten maken van een website? Een simpele vraag… maar helaas niet een met een simpel antwoord.
Welke websitestijlen zijn er?
Net als in andere designstromingen zijn er in het websiteontwerp diverse stijlen te onderscheiden. Elke stijl heeft zijn eigen kenmerken en elementen die samen een unieke uitstraling creëren.
Visuele hiƫrarchie
Hiërarchie is belangrijk in een website. Binnen één oogopslag moet duidelijk zijn wat het meest belangrijk is op de website. Visueel doe je dit met (tekst)grootte, kleuren en meer.
Volgt jouw website het natuurlijke pad?
Het klinkt misschien raar: een natuurlijk pad voor een website. Maar er zijn echt een aantal ‘regels’ als het gaat om website ontwerp die jouw website kunnen verbeteren. Door bestaande websites zijn een verwachtingspatronen ontstaan.
Segmentatie: wat is het en wat zijn de voordelen?
Segmenteren is een krachtig marketingmiddel om je relevantie te verhogen voor klanten. Het resultaat? Meer interactie en meer omzet!
Online vindbaarheid
Iedereen wil dat zijn pagina bovenaan in Google staat. Naast het schrijven van een goede tekst kun je nog meer doen om je pagina zo snel mogelijk, zo hoog mogelijk te laten scoren. Een daarvan is je pagina indexeren.
Hoe ziet Customer-First webdesign eruit?
Het doel van een website is meestal het bereiken van nieuwe klanten en het betrokken houden van huidige klanten. Daarom zou Customer-First altijd bovenaan je lijstje van designelementen moeten staan!
3 conversie stimulerende webdesign concepten
Elk bedrijf wil meer conversies, want… meer conversies zorgen voor meer verkoop! Maar het opleveren van conversies kan een uitdaging zijn, zeker wanneer jouw website niet in optimale conditie is.
Haal meer omzet uit jouw website met funnels
Een goede funnel, het bepaalt het succes van jouw website. Maar wat is het precies én hoe maak je een goede funnel? We leggen het je uit en geven je drie tips zodat je direct aan de slag kunt.
Breng je klantreis in kaart met de customer journey!
Door de klantreis in kaart te brengen kun je jouw klant beter begrijpen en je marketing op de juiste manier inzetten. Hoe je een klantreis in kaart brengt? We vertellen je er graag mee over.
User Experience. Wat is het en waarom is het belangrijk?
Wat is gebruikerservaring en waarom is het belangrijk dat jij hier als webdesigner rekening mee houdt? We leggen het je uit in dit blog.
Wat mag een conversie kosten?
Bij het analyseren van je campagne zie je een hele hoop cijfers. Maar hoe weet je nu of jouw campagne echt waardevol is? Kort gezegd: hoeveel mag een conversie kosten om nog waardevol te zijn? En hoeveel is jouw conversie waard?
Waarom klikken bezoekers snel weg?
Waarom blijft de ene bezoeker een paar minuten op je website en verlaat een ander je website vrijwel direct? En is dat een probleem of niet? In dit artikel leggen we het je uit en benoemen we 5 mogelijke oorzaken én oplossingen.
Aan de slag met conversie-optimalisatie
Vrijwel iedere website bestaat met een reden en heeft dus een doel. Dit kan het verzamelen van nieuwsbriefinschrijvingen zijn, het ontvangen van offerte-aanvragen of de verkoop van producten. Lees hier hoe je meer doelen behaalt met jouw website!